۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۷۱۰۳
امام جمعه شهر اردل:

مردم اردل در پيرزوي انقلاب اسلامي نقش ويژه‌اي ايفا کردند

امام جمعه شهر اردل گفت: مردم ولايت‌مدار شهرستان اردل در پيرزوي انقلاب اسلامي نقش ويژه‌اي ايفا و به دنيا ثابت کردند که پيرو امام خميني (ره) هستند.
مردم اردل در پيرزوي انقلاب اسلامي نقش ويژه‌اي ايفا کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان اردل که با حضور اعضاء فعال ستاد در دفتر امام جمعه شهر اردل برگزار شد با اشاره به فرارسيدن دهه مبارک فجر و بسيت و هفتمين پيروزي انقلاب اسلامي گفت: مردم ولايت‌مدار شهرستان اردل بيش از ۱۰۰ شهيد والامقام تقديم اسلام کرده و همچنان پيشگام در برنامه‌هاي مذهبي، انقلابي هستند.

سلمان‌پور افزود: مردم شهيدپرور شهرستان اردل در پيروزي انقلاب اسلامي نقش ويژه‌اي ايفا کردند و به دنيا ثابت کردند که پيرو امام خميني (ره) هستند و امروز نيز مطيع ولي‌مر مسلمين حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) مي‌باشند.

وي اظهارکرد: انقلاب در حقيقت محصول فداکاري‌هاي مردم است و تداوم انقلاب هم به حضور مردم که از ابتدا در صحنه حاضر بوده و هستند بستگي دارد.

اين مسئول افزود: امام خميني (ره) به عنوان بنيان‌گذار جمهوري اسلامي و رهبر انقلاب همواره مردم را ولي‌نعمتان انقلاب و همه مسئولين مي‌دانستند، پس انقلاب مال مردم است چراکه براساس اعتقادات و باورهاي ديني مردم بنا شده و مردم هم چون انقلاب به نام خدا و با ياد خدا و براي عدالت‌خواهي بوده از هيچ چيز دريغ نکرده و نمي‌کنند و مي‌دانند هر کاري بکنند براي خودشان کرده‌اند.

سلمان‌پور بيان کرد فرهنگ انقلاب در واقع فرهنگ استقلال، عدالت و مبارزه با ظلم و فساد و تبعيض بوده و مردم هم از اين فرهنگ جدا نشده‌اند. اين مردم هستند که نقش اصلي را در پيروزي انقلاب و تداوم آن داشته و دارند و کسي که پاي انقلاب مانده نيز مردم هستند.

امام جمعه شهر اردل با باين اينکه امسال برنامه‌هاي دهه فجر و به خصوص راهپيمايي ۲۲ بهمن با شکوه‌تر از سال‌هاي قبل برگزار می‌شود افزود: امروز برگزاري مراسم‌هاي ايام پيروزي انقلاب اسلامي يک اصل مهم است و همه بايد در برگزاري اين برنامه‌ها و ارائه تصوير فضاي انقلاب براي نسل جديد، بکوشيم تا دشمن نتواند با چهره پليد خود نقشه‌هايي را طراحي و به انقلاب اسلامي لطمه وارد کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۵:۲۹

17 Feb 2020